REKLAMACJE

Zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem polskim okres gwarancji na zakupione Produkty rozpoczyna się od momentu odebrania od kuriera przesyłki z produktem lub w momencie zakupu produktu w sklepie stacjonarnym i trwa 24 miesiące. Gwarancją objęte są wszystkie wady z wyjątkiem uszkodzeniem mechanicznym lub spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu.

1. Zakres odpowiedzialności Sprzedawcy oraz zasady z tytułu wad fizycznych sprzedanego Produktu lub wad prawnych (rękojmia) są określone w powszechnie obowiązującym prawie w tym w Kodeksie cywilnym. Klient - konsument ma możliwość złożenia reklamacji na podstawie gwarancji i z tytułu rękojmi.

2. Jeżeli sprzedawany Produkt ma wadę Klient może złożyć oświadczenie obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt na nowy albo usunie wadę. Wyjątkiem w tej sytuacji jest stan kiedy Produkt był już wymieniany lub naprawiany, albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi usunięcia towaru lub wymiany na towar wolny od wad.

3. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę Klient może zażądać produktu wolnego od wad albo usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie produktu do zgodności z Umową Sprzedaży wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub wymagało by znacznych kosztów niż sposób, który zaproponował Sprzedawca.

4. Przy oszacowaniu nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj, znaczenie stwierdzenia wady, a także bierze pod uwagę niedogodności jakie miałyby miejsce przy innym sposobie zaspokojenia roszczeń. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów - tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od produktów wolnych od wad, bez szkody dla obu stron, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do produktów wadliwych.

5. Sposób  złożenia reklamacji przez Klienta jest dwutorowy. Drogą pisemną na adres: ul. Czarna Góra 20, Bojano, 84-207 Koleczkowo, lub elektronicznie na adres poczty: sklep@alejakwiatowa.pl

6. Dla Klienta, który składa reklamacje zalecane jest do podania w piśmie reklamacyjnym dokładny opis zaistniałej reklamacji tzn. informacji dotyczącej przedmiotu reklamacji, daty wystąpienia niezgodności i rodzaju. Zażądania sposobu doprowadzenia Produktu do Umowy Sprzedaży, oświadczeniu o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, swoich danych kontaktowych (Konsumenta) z dokładnym podaniem adresu i telefonu kontaktowego oraz adresu poczty elektronicznej. Brak powyższego sposobu złożenia reklamacji nie dyskwalifikuje jej i nie wpływa na skuteczność, jest tylko propozycją dla Konsumenta w celu ułatwienia procesu Reklamacji.

7. Sprzedawca do wniesionej reklamacji ustosunkuje sie w terminie nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Nie ustosunkowanie się Sprzedawcy w tym terminie do Reklamacji oznacza reklamację Klienta za zasadną.

8. W przypadku kiedy niezbędne jest dostarczenie produktu z tytułu ustosunkowania się Sprzedawcy  do reklamacji Klienta lub wykonania uprawnień Konsumenta z tytułu rękojmi niezbędne może okazać się dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy pod adres: ul. Czarna Góra 20 Bojano, 84-207 Koleczkowo. Jeżeli dostarczenie Produktu nie jest możliwe (ze względu na jego rodzaj, zamontowanie i przeznaczenia) Klient obowiązany jest udostępnić Produkt po w miejscu w którym się znajduje po uprzednim uzgodnieniu terminu.

9.Udostępnienie produktu o którym mowa w 5 nie ma wpływu na bieg terminu ustosunkowania się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta do żądania od Sprzedawcy usunięcia wadliwego Produktu i ponownego udostępnienia, zamontowania Produktu wolnego od wad lub też usunięcia wady - o którym mowa w art, 561(1) Kodeksu cywilnego.

10. Wszelkie informacje dotyczące Reklamacji i zwrotów są dostępne w naszym Regulaminie na stronie sklepu http://www.sklep.alejakwiatowa.pl/content/3-regulamin-sklepu

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszla w posiadanie Produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpienia od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (wzór pisma formularza na samym dole - nie jest konieczne skorzystanie z tego wzoru) i wysłaniu na adres poczty elektronicznej: sklep@alejakwiatowa.pl lub na adres firmy: ul. Czarna Góra 20, 84-207 Koleczkowo.

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy. Jeżeli skorzystają Państwo z opcji wysłania oświadczenia na adres poczty elektronicznej - niezwłocznie wyślemy potwierdzenie otrzymania infromacji o odstąpieniu od umowy na podany adres mailowy.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację  dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności w tym koszt dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie , a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności , jakie zostały przez Państwa użyte w Formularzu Zamówienia, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać sie ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam Produkt niezwłocznie , nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeśla Państwo rzecz przed upływem 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Pozostał wytyczne dostępne są w Regulaminie na stronie Sklepu Internetowego http://www.sklep.alejakwiatowa.pl/content/3-regulamin-sklepu

Zapakuj towar, zabezpiecz przesyłkę przez uszkodzeniami w transporcie i odeślij do nas wraz z oświadczeniem na poniższy adres: ul. Czarna Góra 20, 84-207 Bojano

* nie odbieramy przesyłek pobraniowych, przesyłek z odbiorem w punkcie!!

 

………………..……………………………..

(miejscowość, data)

.........................................

imię i nazwisko konsumenta

........................................

adres konsumenta

..............................................................

(nazwa, adres, numer telefonu, fax, oraz

e-mail przedsiębiorcy prowadzącego sklep

do uzupełnienia przez przedsiębiorcę)

 

 

Formularz odstąpienia od umowy

 

Ja, niżej podpisany/a, korzystając z ustawowego prawa odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa, w terminie do 14 dni od wydania towaru, niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży zawartej w dniu…………………, dotyczącej .....………………………………... …….………

towar otrzymano dnia............................................................

 

 

 

…………………………………………

Data i podpis

 

Produkt dodany do listy życzeń

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).